Beboer
Hvor kan jeg finde dokumenter vedr. min bolig og ejendommen jeg bor i?
Last Updated: 10. juni 2025Hver ejendom har sin egen beboerside. På denne side finder du nyttig information vedrørende din bolig og den ejendom du bor i. Den samlede oversigt over ejendommene og tilhørende beboersider finder du her.
Jeg har behov for hjælp til Juli Livings beboerapp
Last Updated: 10. juni 2025Flere af Juli Livings ejendomme tilbyder en beboerapp. Læs mere om denne og find yderligere vejledning her.
Hvordan betaler jeg for vand og varme?
Last Updated: 10. juni 2025Vand og varme bliver opkrævet som et aconto beløb hver måned. Dette er et estimeret beløb for det forbrug, som forventes i lejemålet. Det endelige forbrug vil blive opgjort i et samlet forbrugsregnskab for et samlet år. Har du brugt mindre end din aconto beløb, vil dette blive modregnet. Har du brugt mere end din...
MÃ¥ jeg have husdyr i lejligheden?
Last Updated: 10. juni 2025Du kan ansøge om tilladelse til at holde husdyr i dit lejemål. Du skal blot henvende dig til mægleren ved kontraktunderskrift eller udfylde ansøgningsformularen, som du finder på din ejendoms beboerside. Find ejendommen, du bor i, på oversigten her.
Jeg ønsker at fremleje min lejlighed til en anden, hvad er mine muligheder?
Last Updated: 10. juni 2025Ønsker du at fremleje et værelse, skal du være opmærksom på, at det er tilladt at bo det antal personer i lejligheden, som der er soveværelser. Som udlejer skal vi altid modtage en fremlejekontrakt på de personer, som bor i lejligheden, men ikke er påført lejekontrakten. Her vil en standard fremlejekontrakt være nok, hvor det...
Jeg oplever nabostøj eller har en generel klage, hvad gør jeg?
Last Updated: 10. juni 2025Oplever du larm i ejendommen, eller har du en anden klage som du ønsker at indgive om en overbo, underbo eller anden beboer i ejendommen, så vil vi gerne modtage denne skriftligt, så den kan blive registreret korrekt i vores system. Klagen kan sendes til vores kundeservice her, og vi vil bede dig angive præcist...
Jeg har en skade eller et problem i min lejlighed hvem skal jeg kontakte?
Last Updated: 4. juni 2025Oplever du problemer eller skader i din bolig, så skal du blot kontakte vores kundeservice, som vil sørge for at opgaven bliver videreformidlet til rette vedkommende. Du kan kontakte kundeservice her eller på 35 15 61 58. Er der tale om akutte problemer skal du altid kontakte ejendommens akutnummer I stedet for at kontakte kundeservice....