ClickCease

Hvad kan vi hjælpe med?

Er du beboer hos os, kan du her på siden finde den hjælp du behøver. Søger du en ny bolig, står vores udlejningsteam klar til at hjælpe. Læs mere her.

OM KUNDESERVICE

Kundeservice er her for dig

Hos Juli Living står vi altid klar til at hjælpe vores beboere med både stort og småt. Vi er der, når vandhanen drypper, vaskemaskinen driller og når du skal have besked om alt det praktiske.

Det er ikke bare noget, vi siger – eller skriver. Det er noget vi gør.

Det gør vi fordi, det for os er vigtigt, at din bolig bliver dit hjem. Et hjem hvor praktiske bekymringer ikke er en del af hverdagen og et hjem du trygt kan komme hjem til, nyde og slappe af i.

Hos Juli Living kender vi dig og din bolig godt. Er uheldet ude eller opstår der et problem, ved vi præcis hvordan det skal løses og hvem, der skal gøre det. Du skal blot kontakte os, så lover vi at tage os af det.

Her finder du information vedrørende din bolig

Står du og mangler husordenen tilhørende din ejendom, information vedrørende dit lejemål, vedligeholdelse eller lignende, så finder du det hele på vores beboersider. Her kan du finde og downloade alle dokumenter vedrørende netop den ejendom du bor i – nemt og overskueligt.

Find din ejendom på oversigtssiden.

Finder du ikke det, du søger, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.

Akut hjælp – ved alvorlige problemer

Akutnummeret er beregnet til at sikre hurtig hjælp ved alvorlige problemer, hvor der er risiko for skader på ejendommen eller for beboernes sikkerhed. Til højre finder du eksempler på situationer, der kræver akut assistance.

Hvis du står i en akut situation, skal du altid ringe til akutnummeret for din ejendom i stedet for at kontakte kundeservice. Du kan finde akutnummeret til din specifikke ejendom ved at klikke her og vælge din ejendom.

For alle andre henvendelser – spørgsmål, ikke-akutte problemer og almindelig vedligeholdelse – beder vi dig kontakte Juli Livings kundeservice som normalt inden for åbningstiderne. Er du beboer i en af vores ejendomme i Agorahaverne, skal driftshenvendelser indrapporteres via Dalux HelpDesk, mens øvrige spørgsmål vedrørende administration og lignende rettes direkte til kundeservice.

Eksempler på akutte situationer, hvor du skal kontakte akutnummeret:

  • Vandskade
  • Udefrakommende vand, f.eks. ved skybrud
  • Manglende varme i hele lejemålet
  • Strømsvigt i hele lejemålet
  • Indbrud og groft hærværk
  • Manglende koldt/varmt vand fra alle tapsteder eller manglende vand i hele lejemålet
OM KUNDESERVICE

Mangler du et navneskilt eller en nøgle?

Bestilling af navneskilte

Vi er opmærksomme på at din livssituation hurtigt kan ændre sig, hvilket også kan medføre at lejlighedens beboere kan ændres. Dette kan betyde, at navne skal tilføjes eller fjernes fra postkasse eller dørtelefon – og her står vi klar til at hjælpe.

Klik nedenfor for at bestille dine nye navneskilte. I din henvendelse vil vi bede dig angive de navne, der skal påføres eller fjernes samt jeres adresse. Vær gerne ekstra opmærksom på tastefejl ved indtastningen af navne.

I formularen skal du også afkrydse hvortil du mangler navnskilte – f.eks. om det er til døren, postkassen, dørtelefonen eller måske alle steder.

Efter udfyldning og afsendelse af nedenstående formular vil du høre fra os hurtigst muligt.

Nye nøgler – ekstra eller flere

Da vi på alle vores ejendomme bruger systemnøgler, skal ekstra nøgler bestilles gennem os. Der er ikke begrænsning på, hvor mange nøgler husstanden må eje, så om det er børn, bedsteforældre eller rengøringen der skal have en nøgle, så er det ok med os. Nøglerne varierer i pris fra ejendom til ejendom. Omkostningerne betales via din husleje. Du vil altså blive opkrævet helt automatisk.

For at sikre, at du er den retmæssige lejer, skal du uploade et billede af én af dine eksisterende nøgler. Vi skal kunne se nøglenummeret tydeligt. Det finder du på den ene side af din nøgle. Billedet kan du uploade i formularen.

Nøglerne bliver enten leveret i din postkasse, ved en aftale med viceværten eller måske skal du forbi låsesmeden og afhente den.

FAQ

Oftest stillede spørgsmål

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Vi kan godt forstå, hvis den første måneds husleje er anledning til forvirring. Vi gør derfor opmærksom på, at den første måneds husleje også indeholder et a conto beløb på vand og varme. Dette er helt normal procedure – og skulle du bruge mindre end det forudbetalte, vil det selvfølgelig blive modregnet ved næste opkrævning for vand og varme.

Forudbetalt husleje benyttes til at dække huslejen i den sidste periode af lejeforholdet. Forudbetalt leje vil derfor dække huslejen for det antal måneder, du har betalt forudbetalt husleje for.

Det indbetalte depositum er både din og vores sikring af, at der er penge tilsidesat til istandsættelse ved fraflytning. Er der andre økonomiske udeståender, vil depositummet også kunne bruges til dækning heraf.

Er der penge tilovers efter den eventuelle istandsættelse, vil beløbet selvfølgelig blive tilbagebetalt efter endt flytteopgørelse. Denne systemprocedure tager typisk 8-10 uger efter beløbets frigørelse, hvorfor vi håber på din forståelse og tålmodighed heraf.

Enkelte af vores boliger har en bindingsperiode, som varierer fra 6-9 måneder. Er dette tilfældet, vil det fremgå af din lejekontrakt, og boligen vil deraf først kunne opsiges med 3 måneders varsel efter endt bindingsperiode.

Er der, ifølge din lejekontrakt, ingen bindingsperiode, vil dit lejemål kunne opsiges efter gældende opsigelsesregler i lejeloven. Det vil sige, at du vil kunne opsige dit lejemål med et opsigelsesvarsel på løbende måned + 3 måneder. Vi gør opmærksom på, at der kan være forskel på lejekontrakterne fra ejendom til ejendom, og anbefaler derfor altid en grundig gennemlæsning.

Har du fortsat ubesvarede spørgsmål?

Selv om vores FAQ er designet til at besvare de mest almindelige spørgsmål, kan der opstå situationer, hvor du, som beboer, har brug for mere personlig hjælp. I sådanne tilfælde står vores dedikerede og erfarne kundeserviceteam heldigvis klar til at hjælpe, med hvad end du måtte have af spørgsmål eller bekymringer.

Udfyld blot kontaktformularen her på siden, så kontakter vi dig snarest muligt. Du kan også ringe på tlf.: 35 15 61 58 mellem kl. 10:00 og 14:00. Vi glæder os til at hjælpe dig!