HVAD KAN VI HJÆLPE MED?
Vi er klar til at hjælpe dig som beboer med alt, stort som småt. Har du spørgsmål til lejeprocessen eller søger en ny bolig? Vores udlejningsteam står til rådighed. Læs mere her.
Kundeservice er her for dig
Vi står altid klar med hjælp, akkurat som en god ven. Vi er der, når vandhanen drypper, vaskemaskinen driller eller når du skal have besked om alt det praktiske.
Det er ikke bare noget, vi siger – eller skriver. Det er noget, vi gør.
Vi gør det for, at du skal føle, at din bolig er dit hjem. Du skal ikke have praktiske bekymringer. Du skal bare ringe til os, så tager vi os af det.
Vi kender dig og din bolig godt. Så hvis et problem opstår, ved vi lige præcis, hvordan det skal løses og hvem, der skal gøre det.
Vi står altid klar med hjælp, akkurat som en god ven. Vi er der, når vandhanen drypper, vaskemaskinen driller eller når du skal have besked om alt det praktiske.
Det er ikke bare noget, vi siger – eller skriver. Det er noget, vi gør. Hver dag, året rundt. Vi gør det for, at du skal føle, at din bolig er dit hjem. Du skal ikke have praktiske bekymringer. Du skal bare ringe til os, så tager vi os af det.
Vi kender dig og din bolig godt. Så hvis et problem opstår, ved vi lige præcis, hvordan det skal løses og hvem, der skal gøre det.
Vi står altid klar med hjælp, akkurat som en god ven. Vi er der, når vandhanen drypper, vaskemaskinen driller eller når du skal have besked om alt det praktiske.
Det er ikke bare noget, vi siger – eller skriver. Det er noget, vi gør. Hver dag, året rundt. Vi gør det for, at du skal føle, at din bolig er dit hjem. Du skal ikke have praktiske bekymringer. Du skal bare ringe til os, så tager vi os af det.
Vi kender dig og din bolig godt. Så hvis et problem opstår, ved vi lige præcis, hvordan det skal løses og hvem, der skal gøre det.
Spørgsmål
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Spørgsmål
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Spørgsmål
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Spørgsmål
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Spørgsmål
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Spørgsmål
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Spørgsmål
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Spørgsmål
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Spørgsmål
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
Spørgsmål
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
FAQ
Oftest stillede spørsmål
Vi opfordrer dig til at sørge for, dine huslejeindbetalinger bliver tilmeldt PBS, så betalingen sker automatisk.
Skulle der ske en fejl i betalingen, eller har du ikke automatisk modtaget et indbetalingskort, så kontakt vores kundeservice på: [email protected] – husk at skrive din adresse. Henvendelsen skal ske, så betalingen kan blive betalt til den første i måneden.
Du er velkommen til at tilmelde dig en el-udbyder allerede inden indflytningssynet, hvis du har en foretrukken udbyder. Vi anbefaler en grøn el-udbyder, men der er frit valg blandet markedets udbydere. Har du ikke tilmeldt dig et selskab inden indflytningen, så vil vores synsmand hjælpe dig ved indflytningssynet.
I nogle tilfælde vil det ikke være muligt at tilmelde sig på forhånd, hvorfor tilmeldingen skal ske i forbindelse med indflytningssynet.
Vi er opmærksomme på at din livssituation hurtigt kan ændre sig, hvilket også kan medføre at lejlighedens beboere kan ændres. Dette kan betyde, at navne skal tilføjes eller fjernes fra postkasse eller dørtelefon – og her står vi klar til at hjælpe.
Kontakt vores kundeservice på: [email protected]. I din mail vil vi bede dig angive de navne, der skal påføres eller fjernes samt jeres adresse.
Indkaldelse til indflytningssyn vil blive behandlet af vores administrator Newsec, som står for kommunikationen omkring dette. Som udgangspunkt vil du blive indkaldt til et indflytningssyn senest 8 dage inden starten på din kontrakt.
I spidsbelastningsperioder kan indkaldelsen blive lidt forsinket, men Newsec bestræber sig på at indkalde så hurtigt som muligt.
Du er velkommen til at flytte ind i dit nye hjem, når indflytningssynet er overstået, og du har modtaget nøglerne.
Oplever du problemer eller skader i din bolig, så skal du blot kontakte vores kundeservice, som vil sørge for at opgaven bliver videreformidlet til rette vedkommende. Du kan kontakte os på: [email protected] eller 35 15 61 58
Opstår et akut problem uden for vores kundeservices telefoniske åbningstid som er fra 09:30-15:00. Kan du kontakte akutnummeret på: 70 24 45 15.
Oplever du larm i ejendommen, eller har du en anden klage som du ønsker at indgive om en overbo, underbo eller anden beboer i ejendommen, så vil vi gerne modtage denne skriftligt, så den kan blive registreret korrekt i vores system. Klagen kan sendes til [email protected], og vi vil bede dig angives præcist hvilket lejemål, der klages over, så der ikke er nogen tvivl.
Vi opfordrer dog altid til god dialog blandt vores beboere på ejendommene. Vi håber derfor at alle vil forsøge at løse problemet internt og med åben dialog, da vi tror, det er vejen til et godt naboskab. Har dette ikke den ønskede effekt, så tag gerne fat i os, så vil vi forsøge at løse problemet.
Ønsker du at fremleje et værelse, skal du være opmærksom på, at det er tilladt at bo det antal personer i lejligheden, som der er soveværelser.
Som udlejer skal vi altid modtage en fremlejekontrakt på de personer, som bor i lejligheden, men ikke er påført lejekontrakten. Her vil en standard fremlejekontrakt være nok, hvor det fremgår, at et værelse blive udlejet af de nuværende beboere.
Du kan ansøge om tilladelse til at holde husdyr i dit lejemål. Du skal blot henvende dig til mægleren ved kontraktunderskrift, eller til vores kundeservice på: [email protected]. Herefter vil du modtage et skema til ansøgning.
Vand og varme bliver opkrævet som et aconto beløb hver måned. Dette er et estimeret beløb for det forbrug, som forventes i lejemålet. Det endelige forbrug vil blive opgjort i et samlet forbrugsregnskab for et samlet år. Har du brugt mindre end din aconto beløb, vil dette blive modregnet.
Har du brugt mere end din aconto beløb, så vil dette blive pålagt som en ekstra opkrævning.
Vi er kede af, at du vil opsige dit lejemÃ¥l. For opsigelse skal du udfylde dette link og sende til vores administrator: Opsig lejemÃ¥l – bolig | Newsec.
I din lejekontrakt fremgår dine opsigelsesvilkår. Vi opfordrer dig til at gennemlæse dem, så der ikke kommer nogle overraskelser i processen. Giver gennemlæsningen anledning til spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på: [email protected] eller 35 15 61 58.
NÃ¥r din opsigelse er registreret korrekt i systemet hos vores administrator Newsec, vil du blive indkaldt til et fraflytningssyn. Indkaldelsen vil indeholde et præcist tidspunkt for, hvornÃ¥r synet vil blive afholdt og dette vil ske omkring 2 uger før din frigørelsesdato for kontrakten.Â
Har du ubesvarede spørgsmål?
Ring eller skriv til vores kundeservice mandag – fredag kl. 9.30–15.00 på:
Tel: 35 15 61 58
Mail: [email protected]